W skład Dyrekcji Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ wchodzą:
Dyrektor
Robert Judek
tel. : 61 8648-812
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Ekonomicznych
Renata Różczka
tel. : 61 8648-812
Dyrektor kieruje działalnością Stacji Pogotowia, reprezentuje ją na zewnątrz, samodzielnie podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Stacji Pogotowia i ponosi za nie odpowiedzialność. Dyrektor jest przełożonym pracowników Stacji Pogotowia. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy:
- zastępcy Dyrektora do spraw administracyjno-ekonomicznych,
- głównego księgowego,
- kierowników komórek organizacyjnych oraz pracowników
samodzielnych stanowisk.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Administrator
- Wytworzony przez: Administrator (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Dyrekcja
Informujemy, że archiwalne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczęte i nie zakończone przed 01 stycznia 2021 roku znajdują się w zakładce "Zamówienia Publiczne" na stronie internetowej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu pod adresem: https://ratownictwo.med.pl/zamowienia-publiczne-10
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Judek
- Wytworzony przez: Robert Judek (St. specjalista ds. Zamówień Publicznych)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Skład Rady Społecznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
Przewodnicząca - Przedstawiciel Marszałka:
Tatiana Sokołowska
Przedstawiciel Wojewody Wielkopolskiego:
Maria Żórawska
Członkowie - Przedstawiciele Sejmiku Województwa Wielkopolskiego:
Paweł Guzik
Barbara Skulska-Salita
Patrycja Przybylska
Sławomir Patycki
Marta Cygańska
Jerzy Lechnerowski
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Wytworzony przez: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu (Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Rada społeczna
Dokument do pobrania w sekcji "Załączniki".
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Administrator
- Wytworzony przez: Marcin Zieliński (Dyrektor WSPR W Poznaniu)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Prawne podstawy działania
Informacja
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu (WSPR) SP ZOZ w Poznaniu
- Rycerska 10
60-346 Poznań
tel.: 61 8648 812 fax.: 61 8663 735
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP: 779 20 09 143
REGON: 639686132
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.ratownictwo.med.pl
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2021-01-24. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-07-15
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-31. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacja na temat procedury
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji na warunkach określonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich - więcej
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 61 864 88 12. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Administrator
- Wytworzony przez: Dariusz Król (Główny specjalista ds. IT i SWD)
- Kategoria: Deklaracja Dostępności
Raport do pobrania w sekcji "Załączniki"
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Administrator
- Wytworzony przez: Robert Mazurek (p.o. Dyrektora WSPR W Poznaniu)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 15
Prawne podstawy działania Liczba artykułów: 3
Organizacja Liczba artykułów: 2
Dyrekcja Liczba artykułów: 1
Rada społeczna Liczba artykułów: 1
Działalność Liczba artykułów: 7
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 7
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
O BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Informacje prawne Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Ogłoszenia Liczba artykułów: 0
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 2
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)